Treść strony ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Urząd Miejski w Strykowie
95-010 Stryków,
ul. Tadeusza Kościuszki 27
Bezpośredni nadzór merytoryczny nad pracą Wydziału Zagospodarowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami sprawuje Burmistrz Strykowa Witold Kosmowski.
Monika Pawlak - Naczelnik Wydziału
monika.burtka@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 wew. 241
pokój nr 14
• kierowanie oraz sprawowanie kontroli i nadzoru nad pracą kierowanego wydziału;
• zapewnienie koordynacji działań i sprawnej organizacji pracy wydziału;
• prowadzenie procedury sporządzania oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz jego aktualizacji;
• prowadzenie procedury sporządzania oraz zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
• nadzór nad realizacją ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego
• dokonywanie okresowych ocen skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikające z realizacji planu miejscowego;
• uzgadnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w bezpośrednim sąsiedztwie Gminy;
• udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, znajdujących się w posiadaniu Burmistrza,
prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku i jego ochronie oraz bazy ocen oddziaływania na środowisko.
Karolina Wojda - Podinspektor
karolina.wojda@strykow.pl
tel.42 719-80-02 wew. 242
pokój nr 14
-
-
-
-
- naliczanie opłaty adiacenckiej
- nadawanie numerów porządkowych nieruchomości
- prowadzenie spraw nazewnictwa ulic
- prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów
- wydawanie wypisów z rejestru gruntów i budynków
- prowadzenie spraw w zakresie podziału terytorialnego Gminy
- ustalanie jednorazowej opłaty, spowodowanej wzrostem wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
sabina.wiatr@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 wew. 243
pokój nr 14
-
-
-
Marta Uryszek - Pomoc administracyjna
marta.uryszek@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 wew. 241
pokój nr 14
-
-
-
-
-
- prowadzenie procedury sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz jego aktualizacja
- prowadzenie procedury sporządzania planów zagospodarowania przestrzennego
- wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu gruntów zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania lub o braku planu
- wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
- wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego
- ustalanie jednorazowej opłaty, spowodowanej wzrostem wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- opiniowanie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu
-
-
-
-
Marcin Buczyński - Podinspektor
marcin.buczynski@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 wew. 240
pokój nr 14
-
-
-
-
-
- wydawania wypisów, wyrysów i zaświadczeń dotyczących planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
- wydawania zaświadczeń o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
- wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz stwierdzanie
ich wygaśnięcia; - wydawania decyzji o przeniesieniu warunków zabudowy na rzecz innego inwestora;
- wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
- uzgadniania decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenach zamkniętych i w bezpośrednim sąsiedztwie gminy;
- wydawania postanowień opiniujących zgodność proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego lub z warunkami określonymi w decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz przepisami szczególnymi;
- udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, znajdujących się w posiadaniu Burmistrza, prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku i jego ochronie oraz bazy ocen oddziaływania na środowisko;
- prowadzenia postępowania zmierzającego do podjęcia uchwały rady miejskiej o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej;
-
-
-
-
oraz
-
-
-
-
-
- prowadzenie rejestru przesyłanych do Urzędu decyzji o pozwoleniu na budowę;
- prowadzenie spraw dotyczących ochrony i opieki nad zabytkami
-
-
-
-
Irena Olszewska - Główny Specjalista
irena.olszewska@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 230
pokój nr 13
-
-
-
-
- komunalizacja mienia Skarbu Państwa
- oddawanie lokali użytkowych w najem i użyczenie
- tworzenie zasobów gruntów na potrzeby Gminy poprzez wykup i komunalizację
- wypłacanie odszkodowań za przejmowane grunty wydzielane pod budowę dróg
- określanie zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy
- prowadzenie ewidencji mienia komunalnego
- sprzedaż darowizny, użytkowanie wieczyste mienia komunalnego
- przekazywanie w zarząd i użyczanie gruntów komunalnych jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej
- sprzedaż mienia komunalnego (grunty, lokale)
- koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem targowiska gminnego
-
-
-
Karolina Kubiak-Cichy - Inspektor
karolina.kubiak@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 232
pokój nr 13
-
-
-
-
- prowadzenie spraw związanych z przydziałem i zamianą lokali
- analizowanie potrzeb mieszkaniowych oraz stanu zasobów mieszkaniowych
- zatwierdzanie geodezyjnych podziałów nieruchomości i dokonywanie rozgraniczeń
- ustalanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarząd i użytkowanie nieruchomości
-
-
-
Agnieszka Benedykczak - Podinspektor
agnieszka.benedykczak@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 wew. 231
pokój nr 13
-
-
-
-
- tworzenie zasobów gruntów na potrzeby Gminy poprzez wykup;
- przygotowywania do sprzedaży nieruchomości osobom fizycznym i prawnym, w tym przygotowywanie ogłoszeń o przetargach;
- prowadzenie postępowań zmierzających do nabycia nieruchomości do zasobu Gminy w drodze komunalizacji;
- regulacja stanów prawnych nieruchomości;
- prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zamiany gruntów;
- dysponowanie gruntami komunalnymi w zakresie: sprzedaży, oddania w użytkowanie wieczyste, dzierżawy, użyczenia, zarządu, użytkowania oraz naliczania opłat z tego tytułu;
- przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz ustalanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste;
- zlecanie wyceny gminnych gruntów, budynków, lokali i urządzeń;
- określanie zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy;
- udział w posiedzeniach komisji mieszkaniowej;
- prowadzenie spraw związanych z przydziałem i zamianą lokali komunalnych;
- analizowanie potrzeb mieszkaniowych oraz stanu zasobów mieszkaniowych;
- udział w przeglądach stanu technicznego lokali oraz opiniowanie zakresu prac remontowych;
- przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie wysokości czynszów i opłat, wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy, i innych;
-
-
-