Treść strony FINANSOWY
Urząd Miejski w Strykowie
95-010 Stryków,
ul. Tadeusza Kościuszki 27
Bezpośredni nadzór merytoryczny nad pracą Wydziału Finansowego sprawuje Skarbnik Gminy Stryków Iwona Stańczyk.
Iwona Stańczyk - Skarbnik Gminy Stryków
iwona.stanczyk@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 380
pokój nr 28
- główny księgowy budżetu, który w zakresie działania Urzędu pilnuje racjonalnego dysponowania środkami finansowymi
Anna Matuszewska - Inspektor
anna.matuszewska@strykow.pl
tel.42 719-99-83
tel. 42 719-80-02 w. 141
pokój nr. 4, parter
Gabriela Bełdzińska - Inspektor
gabriela.beldzinska@strykow.pl
tel.42 719-99-83
tel. 42 719-80-02 w. 140
pokój nr. 4, parter
- rozliczanie inkasentów
- księgowanie wpływów z podatków
- windykacja należności
- wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu lub stwierdzające stan zaległości dla osób fizycznych;
- bieżąca obsługa interesantów:
- drukowanie pokwitowań,
- dzienne uzgadnianie wpływów.
Alicja Jarzyńska - Inspektor
alicja.jarzynska@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 171
pokój nr 7, parter
Dorota Przybysz - Podinspektor
dorota.przybysz@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w.172
pokój nr 7, parter
Edyta Kujawiak - Podinspektor
edyta.kujawiak@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w.176
pokój nr 7, parter
- prowadzenie spraw z zakresu wymiaru podatków i opłat lokalnych
- wydawanie zaświadczeń o wielkości posiadanych gruntów, dochodowości oraz zaległościach podatkowych
- prowadzenie ewidencji podatków i opłat lokalnych
- nanoszenie zmian w stanie posiadania, wydawanie decyzji przypisów i odpisów
- wydawanie decyzji w sprawie ulg i umorzeń w podatkach i opłatach w ramach posiadanych upoważnień
Katarzyna Smolińska-Ołubek - Inspektor
katarzyna.smolinska@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 173
pokój nr 7, parter
- prowadzenie ewidencji i egzekucji podatków od środków transportowych i opłat lokalnych,
- nadzór nad bieżącym pobieraniem i odprowadzaniem do budżetu opłaty targowej, adiacenckiej, planistycznej, za czynsz, pas drogowy, reklamę, energię cieplną i służebność gruntową stanowiących dochody Gminy,
- wystawianie faktur i not księgowych.
Bartłomiej Czerwiec - Inspektor
bartlomiej.czerwiec@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 175
pokój nr 7, parter
- prawidłowe prowadzenie kart kontowych osób fizycznych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- prowadzenie ewidencji szczegółowej w zakresie rozliczeń ww. opłaty z tytułu wpłat, nadpłat i zaległości,
- obsługa interesantów w zakresie powierzonych zadań,
- kontrola terminowości wpłat należności,
- terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak upomnienia oraz tytuły wykonawcze,
- dokonywanie zwrotów nadpłat i zaliczanie nadpłat w całości lub części na poczet przyszłych należności podatkowych,
codzienne uzgadnianie z kasjerem sum wpływów wpłat opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z sumą ujętą w raporcie kasowym, - sporządzanie raportów dziennych dotyczących wpłat kasowych i bankowych,
- miesięczne uzgadnianie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- dokonywanie inwentaryzacji należności i nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- opracowywanie kwartalnych sprawozdań z zakresu podatków i opłat lokalnych,
- uzgadnianie przypisów, odpisów i wpływów podatków i opłat lokalnych, sporządzanie bilansu,
- współpraca z urzędami skarbowymi,
- przygotowywanie dokumentów w systemie bezgotówkowym.
Michał Sędzikowski - Referent
michal.sedzikowski@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 170
pokój nr 7, parter
- Obsługa kasy Urzędu;
- przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych,
- przygotowywanie i ewidencja należności gotówkowych i bezgotówkowych,
- codzienne uzgadnianie wpływów na poszczególne rodzaje należności,
- pobieranie gotówki i odprowadzanie gotówki do banku,
- wypłacanie gotówki osobom uprawnionym,
- prawidłowe zabezpieczenie gotówki w kasie,
- sporządzanie na bieżąco raportów kasowych.
- Prowadzenie rejestru pobranych zaliczek.
- Prowadzenie rejestru depozytów.
- Rejestrowanie faktur i not księgowych:
- ewidencja na kontach księgowych,
- ewidencja zgodnie z klasyfikacją budżetową.
- Prowadzenie bieżącej ewidencji kontrahentów oraz weryfikacja rozrachunków z kontrahentami.
Karolina Pietrasik - Inspektor
karolina.pietrasik@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 174
pokój nr 7, parter
- podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych w zakresie podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości – osoby prawne: w tym m.in.:
-
- wystawianie upomnień,
- sporządzanie oraz prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych
i ich aktualizacja, - podejmowanie działań zmierzających do ustalenia majątku dłużnika,
- przygotowywanie wniosków w zakresie dokonywania hipoteki oraz stosowania innych form zabezpieczenia należności podatkowych,
- prowadzenie w księgach podatkowych prawidłowej ewidencji wpłat, zwrotów
i zaliczeń nadpłat podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości (osoby prawne) oraz podatku od środków transportowych, - przygotowywanie postanowień w sprawach dotyczących zaliczenia na poczet zaległości podatkowych wpłat dokonywanych przez podatnika,
- rozliczenia opłat komorniczych;
- sporządzanie okresowych informacji na potrzeby sprawozdawczości;
- sporządzanie analiz;
- współpraca z urzędami skarbowymi i komornikami;
- ustalanie i dokonywanie odpisów przedawnionych;
Halina Fijałkowska - Inspektor
halina.fijalkowska@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 360
pokój nr 26, II p.
Joanna Czerwonka - Inspektor
joanna.czerwonka@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 361
pokój nr 26, II p.
Renata Rosiak - Inspektor
renata.rosiak@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 362
pokój nr 26, II p.
Małgorzata Woźniakowska - Podinspektor
malgorzata.wozniakowska@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 363
pokój nr 26, II p.
Emila Ratajczyk - Inspektor
emila.ratajczyk@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 350
pokój nr 25, II p.
- prowadzenie rachunkowości budżetowej Gminy;
- przekazywanie i potwierdzanie zgodności środków jednostkom organizacyjnym Gminy,
- ewidencja i terminowe spłaty zobowiązań w formie kredytów i pożyczek,
- sporządzanie bilansu Organu, łącznych zobowiązań budżetowych oraz sprawozdań z otrzymanych i wykorzystanych dotacji zadań zleconych,
- sporządzanie łącznych sprawozdań finansowych, tj. bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu, informacji dodatkowej,
- prowadzenie ewidencji podatku VAT - zbiorczo,
- współpraca w zakresie rozliczania podatku VAT z firmą prowadzącą jego obsługę,
- potwierdzanie kontrahentom zgodności sald.