Treść strony SPRAW OBYWATELSKICH I SPOŁECZNYCH
Urząd Miejski w Strykowie
95-010 Stryków,
ul. Tadeusza Kościuszki 29
(wejście od parkingu)
Bezpośredni nadzór merytoryczny nad pracą Wydziału Spraw Obywatelskich i Społecznych sprawuje Sekretarz Gminy Stryków Radosław Zaborowski.
Aneta Jędrzejczak - Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich i Społecznych, Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
aneta.jedrzejczak@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 480
pokój nr 8
- kierowanie pracą Wydziału
- prowadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego
- wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego
- prowadzenie archiwum akt stanu cywilnego
- realizacja zadań wynikających z ustawy o zmianie imienia i nazwiska
- przyjmowanie wniosków i inicjowanie procedury o nadanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie
- wydawanie zezwoleń na organizację imprez masowych
- prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zgromadzeniach
- prowadzenie spraw dotyczących ochrony i opieki nad zabytkami
- podejmowanie działań na rzecz ochrony grobów wojennych i miejsc pamięci narodowej
- realizacja zdań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
Monika Zaborska - Zastępca Kierownika USC
tel.42 719-80-02 w. 481
pokój nr 8
- prowadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego
- wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego
- rozpatrywanie wniosków w sprawie zmiany imienia lub nazwiska
- realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
- wydawanie zezwoleń na organizację imprez masowych
- prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zgromadzeniach
- prowadzenie spraw dotyczących ochrony i opieki nad zabytkami
- podejmowanie działań na rzecz ochrony grobów wojennych i miejsc pamięci narodowe
Anna Majchrzak - Inspektor
anna.majchrzak@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 450
pokój nr 5
- załatwianie spraw wynikających z ewidencjonowania działalności gospodarczej prowadzonej przez osoby fizyczne i spółki cywilne
- obsługa interesantów polegającą na zapewnieniu zainteresowanym urzędowych formularzy, wniosków wymaganych ustawą o Krajowym Rejestrze Sądowym, umożliwiających rejestrację spółek jawnych
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
- obsługa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
- opracowywanie projektów i koordynacja działań związanych z realizacją gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnego programu przeciwdziałania narkomanii
- prowadzenie ewidencji miejsc noclegowych na terenie Gminy, w obiektach innych niż obiekty hotelarskie
- wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
Dorota Jaworska - Pomoc Administracyjna
dorota.jaworska@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 451
pokój nr 5
Monika Kalinka - Inspektor
Zastępca Kierownika USC
monika.kalinka@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 460
pokój nr 6
Joanna Głowadzka - Inspektor
joanna.glowadzka@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 461
pokój nr 6
- obsługa spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych
- prowadzenie rejestru mieszkańców w systemie informatycznym
- przyjmowanie zgłoszeń pobytu stałego, czasowego, wyjazdu zagranicę
- udostępnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców i rejestru dowodów osobistych
- wydawanie zaświadczeń zawierających pełen wykaz danych osoby, której wniosek dotyczy z rejestru mieszkańców oraz rejestru dowodów osobistych
- prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców
- prowadzenie postępowań administracyjnych w indywidualnych sprawach o wymeldowanie lub zameldowanie