Treść strony SPRAW OBYWATELSKICH I SPOŁECZNYCH

Urząd Miejski w Strykowie
95-010 Stryków,
ul. Tadeusza Kościuszki 29
(wejście od parkingu)

Bezpośredni nadzór merytoryczny nad pracą Wydziału Spraw Obywatelskich i Społecznych sprawuje Sekretarz Gminy Stryków Aneta Jędrzejczak.

Radosław Zaborowski - Naczelnik Wydziału, Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
radoslaw.zaborowski@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 125
pokój nr. 8

  • kierowanie pracą Wydziału  
  • prowadzenie  spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego
  • wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego
  • prowadzenie archiwum akt stanu cywilnego
  • realizacja zadań wynikających z ustawy o zmianie imienia i nazwiska
  • przyjmowanie wniosków i inicjowanie procedury o nadanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie
  • wydawanie zezwoleń na organizację imprez masowych
  • prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zgromadzeniach
  • prowadzenie spraw dotyczących ochrony i opieki nad zabytkami
  • podejmowanie działań na rzecz ochrony grobów wojennych i miejsc pamięci narodowej
  • realizacja zdań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Monika Zaborska - Zastępca Kierownika USC
monika.zaborska@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 125
pokój nr. 8

  • prowadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego
  • wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego
  • rozpatrywanie wniosków w sprawie zmiany imienia lub nazwiska
  • realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
  • wydawanie zezwoleń na organizację imprez masowych
  • prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zgromadzeniach
  • prowadzenie spraw dotyczących ochrony i opieki nad zabytkami
  • podejmowanie działań na rzecz ochrony grobów wojennych i miejsc pamięci narodowe

 

Anna Majchrzak - Inspektor
anna.majchrzak@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 134
pokój nr 5

  • załatwianie spraw wynikających z ewidencjonowania  działalności gospodarczej prowadzonej przez osoby fizyczne i spółki cywilne
  • obsługa interesantów polegającą na zapewnieniu zainteresowanym urzędowych formularzy, wniosków wymaganych ustawą o Krajowym Rejestrze Sądowym, umożliwiających rejestrację spółek jawnych
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
  • obsługa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
  • opracowywanie projektów i koordynacja działań związanych z realizacją gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnego programu  przeciwdziałania narkomanii
  • prowadzenie ewidencji miejsc noclegowych na terenie Gminy, w obiektach innych niż obiekty hotelarskie
  • wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką

 

Monika Kalinka - Inspektor
monika.kalinka@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 126
pokój nr. 6

  • obsługa spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych
  • prowadzenie rejestru mieszkańców w systemie informatycznym
  • przyjmowanie zgłoszeń pobytu stałego, czasowego, wyjazdu zagranicę
  • udostępnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców i rejestru dowodów osobistych
  • wydawanie zaświadczeń zawierających pełen wykaz danych osoby, której wniosek dotyczy z rejestru mieszkańców oraz rejestru dowodów osobistych
  • prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w indywidualnych sprawach o wymeldowanie lub zameldowanie

Kontakt stopka

Dane adresowe

  • Stryków Herb

URZĄD MIEJSKI W STRYKOWIE

ul. Tadeusza Kościuszki 27
95-010 Stryków

 

 

 

 

      tel. +48 (42) 719 80 02
      fax +48 (42) 719 81 93
      e-mail: strykow@strykow.pl

      Godziny urzędowania
      pn, wt, śr: 08:00 - 16:00
      czw: 07:00 - 16:00
      pt: 08:00 - 15:00

      Godziny pracy kasy Urzędu:
      pn, wt, śr: 08:00 - 15:00
      czw: 07:00 - 15:00
      pt: 08:00 - 14:00

Zapytaj Burmistrza

Formularz kontaktowy (pl)
*
*
*

Mapa Stryków

[obiekt mapy] Mapa Stryków