Treść strony ORGANIZACYJNO - GOSPODARCZY I KADR

Urząd Miejski w Strykowie
95-010 Stryków,
ul. Tadeusza Kościuszki 27 

Bezpośredni nadzór merytoryczny nad pracą Wydziału Organizacyjno-Gospodarczego i Kadr sprawuje Sekretarz Gminy Stryków Radosław Zaborowski.

 

Kamila Rosińska - Podinspektor
kamila.rosinska@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 119
sekretariat

  • udzielanie informacji interesantom dotyczących:
    • prowadzenie ewidencji, wydawanie i rozliczanie druków ścisłego zarachowania;
    • zapewnienie obsługi kancelaryjnej Urzędu, sekretarskiej Burmistrza i Zastępcy Burmistrza;
    • organizowanie przyjęć interesantów i gości przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza;
  • prowadzenie kancelarii Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną i regulaminem;
  • obsługa urządzeń biurowych;
  • obsługa skrzynki podawczej Urzędu;
  • przyjmowanie, rozdział i wysyłka korespondencji;
  • zapewnienie publikacji na tablicach ogłoszeń Urzędu;
  • nadzór nad przechowywaniem kluczy do pomieszczeń Urzędu;
  • współdziałanie w przygotowaniu zamówienia publicznego na świadczenie usług pocztowych;
  • opisywanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym rachunków i faktur VAT wystawionych na Gminę Stryków, w zakresie spraw realizowanych przez Wydział.

 

Ewelina Gierat-Szymczak – sekretarka, pokój 3, 
e-mail: ewelina.szymczak@strykow.pl,
tel. 42 719-80-02 w. 110, 119

Ewa Tomczak - Główny Specjalista
ewa.tomczak@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 290
pokój nr 19

Anna Góralczyk - Podinspektor
anna.goralczyk@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 291
pokój nr 19

  • prowadzenie spraw kadrowych i socjalnych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych
  • organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów
  • prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji pracowników
  • ubezpieczenie mienia gminnego
  • zaopatrywanie pracowników Urzędu w materiały biurowe i środki czystości
  • prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych i wyposażenia

 

Tomasz Piestrzeniewicz - Starszy Informatyk
tomasz.piestrzeniewicz@strykow.pl
tel. 42 719-80-02, w. 250
pokój nr 15

Maciej Kaczmarek – Starszy Informatyk
maciej.kaczmarek@strykow.pl
tel. 42 719-80-02, w. 252
pokój nr 15

 

  • administrowanie i bieżące utrzymanie sieci, urządzeń teleinformatycznych Urzędu
  • obsługa systemu do przeprowadzania transmisji i głosowania on-line z sesji i komisji Rady Miejskiej w Strykowie

 

Paulina Skórska-Pabich – pomoc administracyjna
paulina.pabich@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 wew. 270
pokój nr 15

  • obsługa monitoringu gminnego;
  • prowadzenie korespondencji z komisariatem policji w zakresie udzielania informacji publicznej dot. nagrań z kamer monitoringu gminnego;
  • zarządzanie treścią BIP Urzędu;
  • prowadzenie archiwum Urzędu, w szczególności:
    • nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum,
    • przyjmowanie do archiwum zakładowego i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych wydziałów urzędu oraz samodzielnych stanowisk pracy,
    • porządkowanie i udostępnianie dokumentacji,
    • należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź dostępem osób nieupoważnionych,
    • prowadzenie ewidencji dokumentacji przechowywanej w archiwum,
    • prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji archiwalnej,
    • przeprowadzanie procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
  • stała współpraca z Archiwum Państwowym w Łodzi;
  • prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami Burmistrza;
  • kontrola warunków panujących w pomieszczeniach archiwum;
  • prowadzenie spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych. 

Anna Jóźwiak - Inspektor

anna.jozwiak@strykow.pl
radagminy@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 370
pokój nr 27

  1. obsługa biurowa sesji Rady Miejskiej w Strykowie i jej komisji, w szczególności:
    1. wysyłanie zawiadomień i zapewnienie dostarczenia Radnym materiałów  na posiedzenia sesji i komisji,
    2. obsługa posiedzeń komisji i sesji;
    3. sporządzanie protokołów z obrad sesji i komisji Rady,
    4. przekazywanie odpisów uchwał właściwym jednostkom do realizacji,
    5. prowadzenie rejestrów wniosków, opinii i interpelacji radnych,
    6. przekazywanie wyciągów z protokołów, wniosków, opinii i interpelacji radnych Burmistrzowi;
  2. wykonywanie czynności o charakterze sekretarskim wobec Przewodniczącego Rady;  
  3. prowadzenie rejestru uchwał Rady;
  4. zapewnienie publikacji aktów prawa miejscowego;
  5. przedkładanie uchwał Rady organom nadzoru;
  6. zapewnienie terminowego dostarczania przewodniczącym jednostek pomocniczych gminy materiałów na sesję;
  7. przygotowywanie informacji na stronę internetową Urzędu oraz BIP w zakresie działań wydziału;
  8. wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza lub bezpośredniego przełożonego w zakresie ich kompetencji.

Arkadiusz Szkupiński - Specjalista ds. BHP.
arkadiusz.szkupinski@strykow.pl
tel. 42 719-81-57, wew. 290 
pokój nr 19

  • szkolenie pracowników Urzędu w zakresie BHP
  • prowadzenie dochodzenia powypadkowego
  • prowadzenie spraw z zakresu ochrony  przeciwpożarowej, ewakuacji pracowników oraz udzielania pierwszej pomocy na terenie Urzędu

Katarzyna Tomczak - Główny Specjalista
katarzyna.tomczak@strykow.pl,
tel. 42 719-80-02, w. 503
pokój nr 2

  • Współpraca, nadzór i kontrola działań jednostek pomocniczymi gminy tj. sołectw i osiedli, 
    w szczególności:
    • prowadzenie funduszu sołeckiego i innych programów gminnych realizowanych dla sołectw i osiedli;
    • organizacja narad sołeckich;
    • organizacja zebrań sołeckich i osiedlowych z ramienia Urzędu;
    • prowadzenie bieżących spraw sołectw i osiedli w ramach zakresu działania Wydziału.
  • Koordynacja i monitorowanie zadań realizowanych przez Wydział w ramach dotacji celowych przyznawanych dla jednostek samorządu terytorialnego ze środków budżetu Województwa Łódzkiego w zakresie realizacji zadań własnych gminy w sołectwach.
  • Współdziałanie przy opracowaniu dokumentów strategicznych Gminy, w szczególności projektu budżetu Gminy w zakresie Funduszu Sołeckiego oraz Funduszu Osiedlowego oraz ich aktualizowanie i monitorowanie w zakresie zadań Wydziału.
  • Przygotowywanie rocznych sprawozdań z wykonania Funduszu Sołeckiego i Osiedlowego.
  • Przygotowanie wniosku o zwrot z budżetu państwa części wydatków gminy wykorzystywanych w ramach Funduszu Sołeckiego.
  • Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych i wyposażenia.
  • Przygotowywanie zbiorczych comiesięcznych informacji o obecności przewodniczących jednostek pomocniczych na sesjach Rady Miejskiej w Strykowie i na naradach przewodniczących jednostek pomocniczych.
  • Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Miejskiej w Strykowie w sprawach związanych z działalnością Wydziału.
  • Realizacja wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego w zakresie kompetencji stanowiska.
  • Współpraca przy aktualizacji informacji umieszczanych na stronie internetowej Urzędu Gminy Stryków  związanych z realizacją zadań sołeckich oraz osiedlowych. 

 

Edyta Kijak - Podinspektor
edyta.kijak@strykow.pl
tel. 42 719-80-02, w. 505
pokój nr 2

 

  • Współpraca, nadzór i kontrola działań jednostek pomocniczymi gminy tj. sołectw i osiedli, w szczególności:
    • prowadzenie funduszu sołeckiego i innych programów gminnych realizowanych dla sołectw i osiedli,
    • organizacja narad sołeckich,
    • organizacja zebrań sołeckich i osiedlowych z ramienia Urzędu,
    • prowadzenie bieżących spraw sołectw i osiedli w ramach zakresu działania wydziału.
  • Współdziałanie przy opracowaniu dokumentów strategicznych Gminy, w szczególności projektu budżetu Gminy w zakresie Funduszu Sołeckiego oraz Funduszu Osiedlowego oraz ich aktualizowanie i monitorowanie w zakresie zadań Wydziału.
  • Współpraca przy przygotowaniu rocznych sprawozdań z wykonania Funduszu Sołeckiego i Osiedlowego.
  • Wyszukiwanie informacji, wnioskowanie, realizacja i rozliczanie projektów w ramach dotacji celowych przyznawanych dla jednostek samorządu terytorialnego ze środków budżetu Województwa Łódzkiego w zakresie realizacji zadań własnych gminy w sołectwach.
  • Realizacja zadań związanych z osiedlami i sołectwami, w tym z Funduszem Sołeckim oraz Stowarzyszeniem LGD „POLCENTRUM”.
  • Prowadzenie spraw w ramach współpracy ze Stowarzyszeniem LGD „POLCENTRUM”.
  • Współpraca i realizacja zadań związanych z działalnością Kół Gospodyń Wiejskich.
  • Współpraca z Kołami Gospodyń Wiejskich, jednostkami organizacyjnymi gminy, Ośrodkiem Kultury i Rekreacji w Strykowie oraz innymi instytucjami i organizacjami zewnętrznymi w zakresie organizacji Dożynek Gminnych.   
  • Wyszukiwanie informacji, wnioskowanie, realizacja i rozliczanie zadań dofinansowanych programów krajowych w zakresie KGW.
  • Opisywanie rachunków i faktur VAT wystawionych na Gminę Stryków, w zakresie spraw realizowanych przez pracownika na zajmowanym stanowisku.
  • Współpraca przy aktualizacji informacji umieszczanych na stronie internetowej Urzędu oraz profilu FB Gminy Stryków, w szczególności realizacja wytycznych w zakresie obowiązków informacyjnych i promocji projektów dofinansowywanych ze środków zewnętrznych związanych z działalnością jednostek pomocniczych gminy oraz KGW.
  • Realizacja wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego w zakresie kompetencji stanowiska.

 

Olga Sasin - Pomoc administracyjna
olga.sasin@strykow.pl
tel. 42 719-80-02, w. 502
pokój nr 2

  • Wyszukiwanie informacji, wnioskowanie, realizacja i rozliczanie projektów w ramach dotacji celowych przyznawanych dla jednostek samorządu terytorialnego ze środków budżetu Województwa Łódzkiego w zakresie realizacji zadań własnych gminy w sołectwach.
  • Współpraca przy aktualizacji informacji umieszczanych na stronie internetowej Urzędu oraz profilu FB Gminy Stryków związanych z realizacją zadań sołeckich oraz osiedlowych.
  • Współpraca z Kołami Gospodyń Wiejskich, jednostkami organizacyjnymi gminy, Ośrodkiem Kultury i Rekreacji w Strykowie oraz innymi instytucjami i organizacjami zewnętrznymi w zakresie organizacji Dożynek Gminnych.
  • Opisywanie rachunków i faktur VAT wystawionych na Gminę Stryków, w zakresie spraw realizowanych przez pracownika na zajmowanym stanowisku.
  • Prowadzenie bieżących spraw sołectw i osiedli w ramach zakresu działania Wydziału.

 

Kontakt stopka

Dane adresowe

  • Stryków Herb

URZĄD MIEJSKI W STRYKOWIE

ul. Tadeusza Kościuszki 27
95-010 Stryków

 

 

 

 

      tel. +48 (42) 719 80 02
      tel. +48 (42) 719-84-03
      tel. +48 (42) 719-94-95
      fax  +48 (42) 719 81 93
      e-mail: strykow@strykow.pl

      Godziny urzędowania
      pn, śr, czw: 08:00 - 16:00
      wt: 08:00 - 17:00
      pt: 08:00 - 15:00

      Godziny pracy kasy Urzędu:
      pn, wt, śr, czw: 08:00 - 15:00
                                                                                           pt: 08:00 - 14:00

 

 

Mapa Stryków

[obiekt mapy] Mapa Stryków