Szybki kontakt
Odnośniki
Wersje językowe
Ułatwienia dostępu
Media społecznościowe
Menu
Wyszukiwarka
Treść strony
Barbara Krakowiak - inspektor
tel.42 719-80-02 w.127
pokój nr 12
- prowadzenie spraw związanych z przydziałem i zamianą lokali
- analizowanie potrzeb mieszkaniowych oraz stanu zasobów mieszkaniowych
- zatwierdzanie geodezyjnych podziałów nieruchomości i dokonywanie rozgraniczeń
- ustalanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarząd i użytkowanie nieruchomości
Irena Olszewska - inspektor
tel.42 719-80-02 w.127
pokój nr 12
- komunalizacja mienia Skarbu Państwa
- oddawanie lokali użytkowych w najem i użyczenie
- tworzenie zasobów gruntów na potrzeby Gminy poprzez wykup i komunalizację
- wypłacanie odszkodowań za przejmowane grunty wydzielane pod budowę dróg
- określanie zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy
- prowadzenie ewidencji mienia komunalnego
- sprzedaż darowizny, użytkowanie wieczyste mienia komunalnego
- przekazywanie w zarząd i użyczanie gruntów komunalnych jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej
- sprzedaż mienia komunalnego (grunty, lokale)
- koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem targowiska gminnego
Adam Kotarski - podinspektor
tel.42 719-80-02 wew. 128
pokój nr 13
Monika Burtka - inspektor
tel.42 719-80-02 wew. 128
pokój nr 13
- prowadzenie procedury sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz jego aktualizacja
- prowadzenie procedury sporządzania planów zagospodarowania przestrzennego
- wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu gruntów zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania lub o braku planu
- wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
- wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego
- ustalanie jednorazowej opłaty, spowodowanej wzrostem wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- opiniowanie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu
Teresa Matuszewska - inspektor
tel.42 719-80-02 w.350
pokój nr 11a
- sprawy związane z odbiorem padłych zwierząt na terenie Gminy
- wydawanie zaświadczeń o posiadaniu gospodarstwa rolnego, składanych w kancelarii notarialnej oraz starostwie Powiatowym
- współpraca z podmiotami działającymi na rzecz rolnictwa
- prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
- współpraca z Kołami Gospodyń Wiejskich i Gminną Spółką Wodną
- prowadzenie postępowań o nakazanie właścicielom gruntów wykonania w określonym terminie odpowiednich zabiegów mających na celu likwidację szkodników o chwastów
- prowadzenie spraw związanych z przejęciem przez Gminę sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
Michał Pawlak – inspektor
pokój nr 11a
tel. 42 719-80-02 w. 250
- podejmowanie działań na rzecz ochrony zwierząt, w tym wykonywanie programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami i zapobiegania bezdomności zwierząt
- wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psów rasy uznanej za agresywną
- czasowe lub stałe odbieranie właścicielowi zwierzęcia z powodu rażącego zaniedbania lub okrutnego jego traktowania
- prowadzenie spraw o usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości
- prowadzenie działań związanych z pielęgnacją i wycinką drzew z terenów gminnych
- współdziałanie w zalesianiu gruntów osób fizycznych
- prowadzenie spraw związanych z odbiorami nasadzeń zastępczych
- prowadzenie działań związanych z zagospodarowaniem i pielęgnacją terenów i skwerów zielonych na terenie Gminy
- podejmowanie działań w sprawie pomników przyrody i parków będących pod opieką konserwatora
- ochrona przeciwpożarowa w gminie
- współpraca, nadzór i kontrola nad OSP
Anna Rosak - inspektor
tel.42 719-80-02 w.229
pokój nr 5
Renata Nastaga - inspektor
tel.42 719-80-02 w.229
pokój nr 5
- prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych
- prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków
- organizowanie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych w przypadku właścicieli nieruchomości , którzy nie zawarli umów na świadczenie umów w ww. zakresie
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej dotyczącego przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
- wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych, na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych
- przyjmowanie od osób fizycznych informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska, w tym prowadzenie ewidencji tzw. bazy azbestowej
- przeprowadzanie postępowań w zakresie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
- sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością Burmistrza
- sporządzanie gminnych programów ochrony środowiska
- prowadzenie spraw związanych z ochroną przyrody
- przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do wykonywania prac geologicznych
- gospodarka odpadami komunalnymi
Agnieszka Kosiorek - inspektor
tel.42 719-80-02 w.429
pokój nr 5
- przyjmowanie i weryfikowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- nadzór i kontrola w zakresie wykonywania przez właścicieli nieruchomości obowiązków związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi
- prowadzenie ewidencji umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
- przeprowadzanie kontroli wykonywania przez mieszkańców gminy obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy, wydawanie decyzji nakazujących wykonanie obowiązku
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej dotyczącego przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych
- przyjmowanie od osób fizycznych informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska
- prowadzenie ewidencji tzw. bazy azbestowej
Banery
Stopka strony
Stopka strony - dane adresowe
Dane adresowe
Urząd Miejski w Strykowie
ul. Kościuszki 27
95-010 Stryków
Dane kontaktowe
tel. +48 (42) 719 80 02
fax +48 (42) 719 81 93
e-mail: strykow@strykow.pl
Godziny urzędowania
pn-pt: 08:00 - 16:00
Godziny pracy kasy Urzędu:
pn-pt: 08:00 - 15:00